OGŁOSZENIE!!!

Z powodu pojawienia się spamu na blogu z dniem dzisiejszym przywrócona zostaje moderacja komentarzy. Wszelkie informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem mailowym konzentrazion.lager@gmail.com



18 stycznia 2014

"Klucz Sary"- historia Sary Starzyński

Ostatnio miałem okazję oglądać rewelacyjny film pod tytułem"Klucz Sary" muszę Państwu powiedzieć iż wywarł na mnie ogromne wrażenie,zresztą sama historia głównej bohaterki jest poruszająca do głębi i jestem przekonany,że wywoła u nie jednego widza sympatię do głównej bohaterki- Sary Starzyński. W filmie ukazany jest heroizm bohaterki próbującej ratować własnego brata. Okoliczności w jakich przychodzi żyć Sarze nie są sprzyjające,ciągłe łapanki,wysyłki do innych obozów,niby ku "wyzwoleniu.
Więcej Państwu nic nie zdradzę no bo nie na tym to polega,mogę jedynie zachęcić Państwa do sięgnięcia do tej pozycji kina francuskiego.

Tymczasem zapraszam Państwa do prześledzenia trailera filmu "Klucz Sary"





2 komentarze:

Unknown pisze...

Zachęcony pozytywnymi opiniami i powyższym wpisem obejrzałem film i muszę przyznać,że mnie pozytywnie zaskoczył. Oglądnąłem już sporo filmów o tej tematyce, lecz ten miał swój wyjątkowy klimat. Podchodziłem z rezerwą do francuskiego kina jednak widzę, że niesłusznie. Bardzo dobry i przejmujący film. Z pewnością sięgnę również po książkę. Autorowi bloga dziękuję,gdyż dzięki niemu dowiedziałem się o filmie.

Łódź na fotografii pisze...

Witam serdecznie Dawidzie,bardzo się cieszę,że film się spodobał,bardzo mi miło,że śledzisz zarówno bloga jak i fanpage :)

Prześlij komentarz